[Gepubliceerd: 2021-06-30] overwegende dat het voor een goede waarborging van de afhandeling van klachten op basis van hoofdstuk 9 van de Algemene wet bestuursrecht, wenselijk is dat een klachtcordinator alsmede een secretaris van de klachtadviescommissie aangewezen is; overwegende dat het in verband met de continuteit en de flexibiliteit van de klachtafhandeling wenselijk is om plaatsvervangers binnen het team AJBZ van de afdeling Bedrijfsvoering aan te wijzen; gelet op hoofdstuk 9 van de Algemene wet bestuursrecht en artikel 3, vierde lid, van de Verordening klachtadviescommissie; besluiten: met terugwerkende kracht per 1 maart 2021 aan te wijzen als klachtcordinator, alsmede als secretaris van de klachtadviescommissie: Mevr. N. Schroeten; aan te wijzen als plaatsvervangend klachtcordinator, alsmede als plaatsvervangend secretaris van de klachtadviescommissie; Mevr. J van de Gazelle; Mevr. M. de Corti; Mevr. S. Berger; Mevr. L. Janssen.
Jaar: 2021
Gemeente Nederweert
Documenten: 1
📁
Download volledig dossier (ZIP)